Как да се предпазите от прегряване на двигателя през лятото, а да през зимата бързо да затопляте купете и да не мръзнете в колата?
Когато през зимата парното не работи добре е беда, ние трябва да изчакаме 10-15 минути, за да се затопли кабината, губим гориво и ценно време. А когато през лятото прегрява двигателя и докато сме в задръстване, това е проблем ... Причините са със сигурност много за такъв проблем: счупена помпа и термостатът, и запушени канали радиатори ... и всичко по вина на така наречените накипи, които разбиват помпата, изключват термостата, запушват каналите на радиатора, разрушават радиатора ...
Кой шофьор не е готов да реши подобни проблеми! Добавя кока-кола и лимонена киселина .... Но те не познават законите на химията ... Да, киселините реагират с алкални образувания, наречени накипи. Но как да се изчисли количеството киселина, дали няма да се неутрализират взаимно, без да навредят на системата за охлаждане на двигателя? Така че хората добавят киселинно съдържащи течности, без да знаят мерките и съответно не знаят последствията. Всяка киселина, взаимодействаща с метала, частично унищожава повърхността му, което прави кристалната решетка крехка. По-нататък, такава процедура по отстраняване на котлен камък в охладителната система, води до напукване на метала на каналите на радиатора, от където под налягане, протича охлаждаща течност, което води до прегряване на двигателя.
Какво трябва да се направи?
И тогава на помощта идва Thermo Cleaner. Продукт, в количество само 50 мл, е в състояние да разтвори накипите до молекулярно, за да освободи каналите на радиатора !!!!! Създава филм върху повърхността на метала, който предотвратява утаяването на калциеви соли и подобрява топлообмена ( радиаторът работи по-добре и парното загрява по- добре).
Но най-важното! Металът не се свива и работи по-дълго от обикновено! Въпросът е, че Termo Cleaner не съдържа киселини или киселинни остатъци. Този продукт е "ноу-хау", няма аналози в света!